lørdag den 5. januar 2013

Glitter

Før i tiden elskede jeg at bruge en masse tid (og penge) på mine negle. Der blev indkøbt lakker og pynt i kassevis og timer blev brugt på at dekorere dem.
Siden jeg er flyttet og tiden til mig selv ikke rigtig er den samme mere, må jeg indrømme at lige mine negle ikke er blevet prioteret super højt.
Men da det nu var jul og nytår synes jeg der skulle ske noget.
Juleaften fik de et lag rødt lak fra Maybelline, konad snefnugstempler og et drys glimmer fra Gosh. Synes de blev ret så julede, men desværre svære at tage billeder af




I julegave fik jeg den fineste blå lak fra Depend af min søster - så den skulle prøves nytårsaften. 2 lag så var den flot dækkende, og selvfølgelig skulle den så lige afsluttes med et lag glimmerlak :) Billedet er taget 4 dage senere, så man må sige den har holdt rigtig godt :)

Tror at (en af mine) nytårsfortsæt skal være at blive bedre til at få brugt mine neglelakker - man føler sig faktisk lige det pænere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker kommentarer, så smid endelig en :)