søndag den 6. januar 2013

Børnetøj

Der har jo åbnes sig en helt ny verden idet jeg pludselig også skal købe børnetøj. Da vi har drengen fast (han er  ved sin mor hver anden weekend) er det jo os der skal sørge for tøj. Og jeg må indrømme at dette passer mig fint. Aldrig har jeg købt så lidt til mig selv som siden der kom børn ind i billedet. Jeg elsker at komme hjem med nyt tøj til ham, da han virkelig bliver glad og oftest gerne vil have det på med det samme.
Men han er også en dreng som tumler rundt. Derfor "vil" jeg ikke ofre uanede penge på det, for så at ærgre mig når han kommer hjem med huller på knæene eller maling på blusen. H&M synes jeg har virkelig mange fine ting, og ikke nok med at det er fornuftige priser synes jeg også at kvaliteten er god. Både bluser og bukser i stærke farver beholder deres farver efter utallige vaske og samtidig holder de også formen hvilket er vigtigt.
Min bonussøn er lidt spinkel, så derfor er det rart at de fleste børnebukser kan spændes ind i livet så de kan sidde godt uden bælte mm.
Han er også en lys dreng med lys hud og helt lyst hår - derfor synes jeg det klæder ham med lidt stærke farver og det er ofte det han bliver iført.
Hvis det ikke var fordi hans skuffer pt. bugner med lækkert tøj kunne jeg sagtens finde på at smutte forbi H&M og nuppe disse ting til ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker kommentarer, så smid endelig en :)