mandag den 25. marts 2013

Så gik der tid med det

Nå, det her bloggeri er desværre ikke min stærke side. Hovedet er fyldt med ideer, men hverdagen indhenter mig bare konstant og kræver min fulde opmærksomhed. Marts måned er gået med sygdom, sygehus, en belastende eks (kærestens - surprice), en masse arbejdsbøvl og så bare hverdagen som skulle passes også.
Jeg håber virkelig at jeg snart får mere tid og overskud til at sætte mig ved computeren, slå tankerne fra og få skrevet nogle indlæg.

Jeg har dog stadig fundet tid til at bage. Det er noget jeg prioterer tid til da det er min måde at slappe af på. Når jeg står i køkkenet og bager, ælter og pynter tømmer jeg hovedet. Det er min form for meditation, min tid hvor jeg slapper fuldstændig af.
Og så synes resten af huset også ganske godt om min måde at bruge tiden i køkkenet på ;) Der er bla. blevet serveret trøfler, macaroons, boller, Københavnerbirkes (som blev til Københavnersesamer da jeg var løbet tør for birkes), pølsehorn, muffins mm. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker kommentarer, så smid endelig en :)