torsdag den 28. marts 2013

Den vildeste gave

Min mor ringede i sidste uge og spurgte og vi havde tid til at komme forbi fredag aften. Hun ville gerne lige give min søster og jeg vores påskeæg.
Vi var uden børn så det kunne vi sagtens (det var jo midt i Disney Show - sikke et drama hvis ungerne havde været der, hi hi)
Vi kom derud og fik bud på at blive inde i stuen, min søster og jeg snakkede lidt frem og tilbage om hvad det mon kunne være. Min mor giver ikke og har aldrig givet slik og chokolade så vi vidste at det ikke var et "rigtigt" påskeæg, men en påskegave. Sidste år fik vi bla den lille påskekyllinge hoptimist og da vi begge boede hjemme var det altid med en skattejagt hvor der rundt i haven var gemt små hyggelige gaver.
Vi blev kaldt ud i spisestuen og fik hver en lille gave. Indeni var der den sødeste påskehare hoptimist og vi blev begge meget glade for en mere til samlingen (vi har begge en del hoptimister)
Min mor stak så en snor i hver vores hånd som vi skulle følge og den ledte os ud i køkkenet (med både mor og far spændt i hælene på os ;)) På køkkengulvet stod der to store kasser med vores navne på. Jeg tog fat i et hjørne af papiret og rev et stykke af. Det første mit øje fangede var ordet Kitchenaid!!!!!!!!!! Jeg skreg seriøst som en gal amerikaner der har spottet Oprah Winfrey og fløj i armene på min mor. Min søster fik midt i skrigeriet åbnet hendes og sørme om det ikke var det samme :)
Vi var begge fuldstændig overstadige og farede rundt som sukkerspeedede børn - hold kæft hvor var det vildt og er du sindsyg en vanvittig flot gave.
Jeg har i årevis ævlet og drømt om en Kitchenaid køkkenmaskine, og jeg må indrømme at den lever fuldstændig op til dens ry. Den blev selvfølgelig hurtig indviet og den sparker så meget røv iforhold til min billige køkkenmaskine. Jeg har været fuldt ud tilfreds med min anden køkkenmaskine, men man er altså ikke i tvivl om at det her er kram - noget af det jeg nyder meget ved den er at den er så dejlig støvsvag. Min gamle maskine larmede sindsygt når den æltede.
Nå, nok snak - nu billeder :)

Jeg fik forresten  min i lilla (violet) da det er og bliver min yndlingsfarve og min søster fik den i crystal blue som også er vanvittig flot. Så hvis jeg ikke nød at bage før - så gør jeg det ihvertfald nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker kommentarer, så smid endelig en :)